Angående källförteckning

De saker som skrivs kommer huvudsakligen från

Discoverychannel,
Mythbusters
Illustrerad Vetenskap,
Vetenskapens Värld,

böcker om myter, egen forskning på nätet, uttalande av olika professorer i medier, frågor till läkare(på plats).

Jag är en otroligt nyfiken människa som alltid ställer många frågor till min omgivning, får jag inte svar så slår jag upp det, kollar på nätet eller frågar olika utbildade personer inom de ämnen.

De som nu inte önskar tro på vad jag skriver hänvisar jag till att googla det som står, det mesta finns att hämta på nätet om man har orken att leta länge.

Om ni ändå inte vill tro, gör inte det då.

Men tro då inget ni läser i tidningar eller hör på teven, allt har inte källförteckningar.

Men jag skall bättra mig och ska försöka skriva källförteckning på sådant som kan väcka frågor om vidare forskning.

MVH

Kristina

Annars önskar jag er trevlig läsning, det är intressant att veta, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0